Broertjes herenigd - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Henk Murraij - WaarBenJij.nu Broertjes herenigd - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Henk Murraij - WaarBenJij.nu

Broertjes herenigd

Door: Henk Murraij

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 Maart 2016 | Duitsland, Trier

Gisteren met Hans Trier verkend, lekker gegeten en gedronken. Het is fijn dat mijn broer hier is en een paar dagen mee oploopt. Samen vanaf Trier Frankrijk in trekken en pelgrim zijn, bijzonder.
Ja, Frankrijk..... over twee dagen is het zover.

Vanochtend voor het ontbijt keek ik nog even op m'n gemaakte foto's en stuitte ik ineens op een foto van ons drieen. Hans, Ad en ik. De broertjes in hun jonge jaren. Deze foto was ik bij toeval (???) tegengekomen een aantal weken terug en heb ik toen gescand en gedeeld met zijn kinderen en kleinkinderen. Een mooie foto uit een tijd dat we nog nat achter onze waren. Ja, en ik ook nog in de luier, denk ik......

Even weer met z'n drieen. Mooi. Ik hou het gevoel even vast. Lofjoe.

Heerlijk om een moderne pelgrim te zijn en ietwat clever want de schone was kan ik zo weer "aufholen".
Efkus "fruustukke" en dan gaan met die banaan.
Vandaag wordt het eindstation Mannebach, 22 km.

Een nieuwe dag, een nieuw wandelboekje en....... onderweg naar morgen.

Schöne ostern
XXX

  • 27 Maart 2016 - 08:12

    Caroline:

    Henk, wat een verrassing op 1ste paasdag, 2 verslagen. Je gaat als de brandweer. Op naar Frankrijk samen met je broer.
    Gr caroline

  • 27 Maart 2016 - 09:45

    Wendy Baets :

    Hoi Henk,
    Heerlijk om te lezen dat het je zo goed gaat en dat je zo geniet! Ga zo door, wat ben jij goed en mooi bezig

  • 27 Maart 2016 - 10:54

    Carine Van Hoesel :

    Goedemorgen ....wat bijzonder om samen met je broer te mogen lopen...jou Pasen
    Kan in elk geval noet meer stuk....geniet ervan.

    Ben nu al benieuwd wat jullie allemaal deze dagen gaan beleven...ik sta er niet van staan
    te kijken als jullie de paashaas ( of iets wat daar op lijkt) tegen komen...

  • 27 Maart 2016 - 11:21

    Janny:

    Dag lieve, lieve Henk,
    Wat een bijzondere weg ga jij toch Henk, ik vind er even niet de juiste woorden voor. Maar jij, jij wel lieverd, zelfs elke dag! Prachtige verhalen over jouw innerlijke en je letterlijke (voet)reis, over de natuur en de mooie ontmoetingen. Fijn dat ik op deze manier jouw eigen weg mag meemaken!
    Ik wens je heel fijne Paasdagen samen met je broer en een mooi vervolg van jouw reis.
    De weg is er al en jij ben er ook: geniet ervan!
    Veel liefs van Janny

  • 27 Maart 2016 - 11:47

    Liesbeth Laros:

    Goeiemorgen Henk,
    vanuit Den Bosch hele fijne Paasdagen gewenst!! Kijken wat deze dag weer voor je in petto heeft. Ga met God, luf you xx

  • 27 Maart 2016 - 14:36

    De Hoboos:

    Ha lieve Henk, je bent lekker aan het doorstappen. Fijn dat je zo geniet van alles en heerlijk relativeerd wanneer je het misschien anders had verwacht. Ga zo door op je pelgrimspad. Fijne paasdagen samen met met je broers. XX

  • 27 Maart 2016 - 15:19

    Roos Davies:

    Lieve Henk
    Vanuit Deventer hele fijne Paasdagen gewenst! Wat schrijf je toch mooie reisverslagen en fijn dat je zo geniet.
    Lieve groetjes van Roos xxx

  • 27 Maart 2016 - 16:05

    Henri En Marjolein:

    Wat een heerlijke verhalen weer de afgelopen dagen.
    We kijken er iedere keer naar uit. Het wordt een mooie verhalenbundel zo.
    Geweldig om nu samen met je broer Hans op pad te mogen gaan.
    En ja, nog meer, nu echt broertjes herenigd :-)
    Geniet er van samen!
    Schöne Ostern zusammen!

  • 27 Maart 2016 - 16:59

    Mark & Goyita:

    Volgens mij lukt het weer niet om een berichtje voor jullie achter te laten. T verschijnt niet, maar ... Wij genieten mee! :-x

    Liefs,
    Mark & Goyita

  • 27 Maart 2016 - 17:48

    Annelies:

    Hallo Henk, Hans en Ad

    Geweldig om onder jullie te zijn. Prachtige Paasdagen gewenst. Dat wil voor mij zeggen: Zalig Pasen en genieten van een nieuw begin. Elke dag weer nieuw. Dat is het mooie van op weg naar morgen zijn.
    Fijn dat we een stukje mee mogen beleven.
    Dank je wel
    Annelies en Henri

  • 27 Maart 2016 - 22:26

    Han En Karin:

    Beste Henk,

    Wat schrijf je toch leuke verhalen voor ons, het is echt genieten om ze te lezen.
    Elke dag is anders en dat is waarschijnlijk ook zo leuk.
    Je hebt al een aantal leuke, vriendelijke mensen ontmoet.
    Zorg goed voor jezelf en geniet van de tocht, dan doen wij dat van je verhalen.

    Groetjes Han en Karin

  • 28 Maart 2016 - 00:26

    Bouke:

    Fijne Pasen Henk!!! Mooie quote, vind ik: "Onderweg naar morgen", het past bij je! Wat ik dan ook een mooie vind, en ik hoop dat je het herkent: "Geniet met volle teugen zulke tijd komt nooit terug".

    Geniet er inderdaad met volle teugen van Henk!!!!

    Groetekes uit Roosendaal,
    Bouke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 571
Totaal aantal bezoekers 155041

Voorgaande reizen:

22 December 2016 - 09 Januari 2017

Porto - Muxia

06 Maart 2016 - 24 Juli 2016

Onderweg naar morgen

Landen bezocht: