Keinderkupkus - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Henk Murraij - WaarBenJij.nu Keinderkupkus - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Henk Murraij - WaarBenJij.nu

Keinderkupkus

Door: Henk Murraij

Blijf op de hoogte en volg Henk

12 Maart 2016 | Nederland, Nederweert

Onderweg naar morgen en Thorn is vandaag aan de beurt.
Och, mee denk ik aan de keinderkupkus die daar geplaveid liggen. Dé lopt nie lekker nie. Maar het is een mooi plaatsje om er eens rond te lopen en de pelgrim uit te hangen.
Mooi te zien hoe sommige je nakijken en niet eens gedag zeggen. Wat zouden ze denken. Andere roepen je na "he camino of bon camino" bijzonder hoor.

Wat is het TOP om onderweg te zijn en te ervaren wat de medemens nog voor je overheeft. Heel veel. Ik ben gisteren lekker van de route opgehaald en vanochtend weer afgezet. Voor een litertje benzine zeiden ze. Ja, heel graag. Opnieuw weer een blits onderkomen.
Vanochtend was er vers en zelfgebakken brood. Lekkerrrrrrr en een heerlijke korst erom.
Top. Dank je wel Dreeke en Bert dat ik bij jullie mocht zijn.

Tegeltjeswijsheid
Bij jullie zag ik de mooie tegelspreuk:  "Pluk de dag maar laat iets hangen voor morgen"

Vandaag loop ik via Weert - Tungelroy - Ell - Hunsel - Thorn 27,5 km. Kijk, de afstanden gaan al wat omhoog.
Voetje voor voetje.

Adios

• 12 Maart 2016 - 22:43

Ineke, Annie En Hans Van De Bloemen:

Hoi Henk,

Iedere dag een feestje voor jou! Wat tref je het met het weer war?! Bij Hans en Annie in Ammerzoden lezen we iedere zaterdag jouw verslagen...eerst lezen en dan buurten!! dat herken jij wel denk ik..!!
    We kunnen jouw Camino nog volgen omdat we weleens in die buurt zijn geweest! Je wordt goed verwend, geniet daar maar van! We kijken uit naar je volgende berichten! Veel Succes en veel plezier, Buen Camino!
    Groet, Hans Annie en Ineke de Hart

• 13 Maart 2016 - 10:35

Charlotte:

Lieve Henk,

Fijn dat je hier bent aangekomen, in Thorn liggen ook veel 'kinderstapjes' van mij omdat we hier vroeger veel kwamen met papa en mama. Geniet van alles en van dit prachtige weer!

xxx Charlotte

• 13 Maart 2016 - 10:44

Annemieke En Engelbert:

Hallo Henk,
    We hadden gelezen dat je bij ons in het Eind gelogeerd hebt. Wat fijn te lezen dat de mensen nog zo gastvrij zijn. We hopen dat je nog vele medemenselijkheidsmomenten mag gaan meemaken en wensen je op deze zonovergoten dag wederom veel wandelplezier.

Lieve groet,

Engelbert en Annemieke

• 13 Maart 2016 - 10:49

Thea:

Thorn de witte stad een verleidelijke vrouwenstad ... en over die keinderkupkes lôôpte gij met gemak ... genieten !